فایل‌های خود را حرفه‌اي‌تر کپی کنید + دانلـــود
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

به کمک این نرم افزار می‌توانید کپی فایل‌های خود را متوقف کرده، آنها را به ترتیب در لیست انتقال قرار دهید و سپس از سالم بودن اطلاعات کپی شده مطمئن شوید.

یکی از گلایه های همیشگی کاربران ویندوز سرعت پایین کپی کردن فایل هاست خصوصاً وقتی که حجم اطلاعات زیاد باشد.

- ویژگی های نرم افزار:
TeraCopy نام یک نرم افزار ساده و کم حجم برای ویندوز است که علاوه بر افزایش سرعت کپی شدن فایل ها به شما امکان مدیریت آنها را نیز می دهد.
هنگامی که شما دستور کپی کردن دو یا چند فایل را به ویندوز می دهید، این برنامه آنها را به ترتیب لیست می کند و پس از اتمام یک فایل، انتقال مورد بعدی را آغاز کرده و با این کار از کند شدن سرعت رایانه جلوگیری می کند.
در مواقعی که قصد دارید حجم عظیمی از اطلاعات را در غیاب خود پای رایانه کپی کنید، با انتخاب گزینه شماره یک در تصویر زیر می توانید حالتی را برگزینید که سیستم پس از انتقال فایل ها به صورت اتوماتیک خاموش شود.
با نرم افزار TeraCopy می توان در هر لحظه کپی کردن یک فایل را متوقف کرد و به انجام کارهای دیگر پرداخت، بدون آنکه نیازی به انجام مجدد عملیات از ابتدا باشد. (گزینه شماره دو)
در برخی موارد اطلاعات مهم فایل ها به درستی کپی نمی شوند و استفاده از آنها مقدور نخواهد بود، این نرم افزار گزینه ای را نیز برای تست سالم بودن فایل ها پس از انجام عملیات انتقال در خود جای داده است تا خیال کاربر از هر بابت آسوده باشد. (شماره 3 در تصویر)
- دانلود و نصب نرم افزار:
نرم افزار رایگان TeraCopy را می توانید بر روی سیستم عامل های ویندوز XP، Vista و 7 نصب و اجرا نمایید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب